dinsdag 26 november 2013

Wegens tijdgebrek...

Twee weken geleden, begon ik een fulltime opleiding. Dat combineren met een gezin, is slechts doenbaar met hulp van de oma en opa, want zowel voor als na school, kunnen mijn kleine schatten daar terecht. (En worden ze ongetwijfeld serieus in de watten gelegd.)

Maar ik dwaal af. Het gevolg van deze toestand is een nijpend tekort aan tijd. Tijd die anders grotendeels achter de naaimachine zou worden doorgebracht. En dus werden babybezoeken afgelegd met slechts gedeeltelijk zelf gemaakte cadeautjes... 

Zowel Sem als Achille kregen een setje pyjama's (niet zelfgemaakt), maar ik kon het toch niet laten en kroop 's avonds laat nog achter de machine om twee bijbehorende slabbekes te stikken.

Sem kreeg er eentje gebaseerd op het geboortekaartje...



En Achille kreeg er eentje die bij zijn pyjama'kes past.


Ik doe mijn best om bij een volgend babybezoek weer een zelfgemaakt pakket samen te stellen. Misschien als er eens een paar uur meer in een dag zouden zijn (of in een nacht).

2 opmerkingen:

  1. Hey Barbara!
    Kun je voor mij nog zo`n tutteknijper maken aub???
    Die `tijdsgebrekscreatie` vind ik echt super!!!!
    Raissa

    BeantwoordenVerwijderen