maandag 27 mei 2013

Jumpsuit love

Toen ons molleke een paar maand oud was, vond ik dit jumpsuitje in een grabbelbak tijdens de solden.


Het was liefde op het eerste gezicht. Toen we laatst op een babyborrel/huwelijksfeest zonder huwelijk uitgenodigd waren, leek het mij een uitgelezen kans om dat stukje nostalgiekledij na te maken. een superdun couponneke van het stoffenspektakel moest er aan geloven.

En toen het af was, was het love all over again...





Misschien probeer ik wel eens een patroontje te maken voor de dochter nu. Zou dat nog even schattig staan op een drie-jarige?

2 opmerkingen:

  1. Zo mooi! Ik ben ook zot van jumpsuits. Ik ben daar nog niet aan begonnen om ze zelf te maken, maar kocht er wel al eentje voor op reis (jah, voor hier moet je dat niet maken voor't moment he), wel met korte broek.
    Het zal je dochter zeker nog staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Molle Bolle, je hebt nog een patroontje van me te goed want je hebt me geïnspireerd om het Mara patroon van naam te voorzien.
    Kan je me je emailadres bezorgen? Bedankt! marte.compagnie.m(at)gmail.com Marte

    BeantwoordenVerwijderen