donderdag 7 maart 2013

Een eerste giveaway!

Ergens in oktober won ik 25 boeken...



25 dezelfde boeken weliswaar...

Eerst was ik wat ontgoocheld, maar achteraf gezien vond ik het eigenlijk super fijn! Overal waar ik,kwam had ik boeken bij om uit te delen! :) Ik was een beetje sinterklaas (minus de baard, staf, mijter, leeftijd, piet... maar you know what I mean.)!

Nu, enkele maanden later, is er nog dit...


Perfect voor een giveaway dus!
Wat moet je daarvoor doen? Volger worden van deze blog en op deze post reageren. Een onschuldige hand zal de winnaars bepalen. Meedoen kan tot 29 maart 2013. Veel succes!

4 opmerkingen:

  1. oh dit bericht was helemaal aan mij voorbij gegaan...
    Ik doe graag mee! Ik heb nog een boek op mijn nachttafel liggen van deze schrijfster = mijn volgende boek die ik ga lezen.
    Dus ik zou de jouwe graag winnen!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, ik had hier gereageerd, maar blijkbaar is het niet doorgekomen...
    Mijn geweldig boek dat ik aan het lezen was is net uit, dus ik wil wel iets anders voor op de trein, dus ik doe graag mee. Nu zijn de kansen al 50/50 se ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een nieuw boek om straks mee te nemen op vakantie. Lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor het boek en het leuke kaartje!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen