maandag 18 februari 2013

It's been a while...

Twee maand om precies te zijn. Een verklaring of uitleg is er niet. Wel: ik ben terug!

Een kleine knul werd geboren. Een eindje geleden al, maar het officiële babybezoek liet op zich wachten. Kleine Jakob kreeg wel al vlagjes, we trokken er al samen een weekendje op uit, we zagen de kleine man al verschillende keren, maar dat officiële bezoek werd alsmaar uitgesteld. Door mijzelf welteverstaan, ik wilde namelijk een zelfgemaakt cadeautje geven. Maar wat geef je aan het derde kindje in de rij? Alle babyspullen hebben ze al, speelgoed is er ook genoeg en liefde, daar wordt hij al mee overstelpt door zus en broer (hoewel ik niet precies weet hoe ik dat dan zou moeten maken...). 
Anyway, we dwalen af. Het babycadeau werd uiteindelijk een kindercadeau. Voor alle drie iets, dat toch ook een beetje één is... :)



Zoals bijna steeds het geval is, zijn er ook hier dingen die ik anders zou doen, dingen die ik beter zou willen en dingen die ik zou weglaten. Maar ik hoop gewoon dat de mama en papa van Jacob eerder gecharmeerd zullen zijn door foutjes... ;-)
Deze wil ik jullie niet onthouden, want die pyamakes zijn toch meteen tien keer mooier met schone kinderkes er in hé! 




Kikkerstof haalde ik op het stoffenspektakel, de rode tricot werd hier besteld en de oranje tricot werd hier gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten