zaterdag 3 november 2012

Het beste lief ooit...

Ge moet weten, ik heb het beste lief dat er bestaat. Echt waar. Ge moet zo niet met uw ogen rollen! Dat is echt het beste lief dat er bestaat voor mij. Ja, die laatste twee woorden was ik in de eerst zin vergeten zeker? ;)
Maar bon, het beste lief dus... Waarom? Omdat hij even vaak als ik opstaat voor onze vroege vogel, omdat hij zo ne goeie papa is voor molleke en bollke, omdat hij geduld heeft met mij (en ik zeg het maar één keer: véél geduld), omdat zijn gebreken compatibel zijn met mijn talenten en vice versa, omdat hij zo veel kleine (en grote) dingen doet voor ons en daar niet bij stilstaat, maar ook omdat hij mij nog kan verrassen!
En dat deed hij vorige week met dit...

Vandaar dat er dus nog niet zo veel geblogd werd deze week. Er werd des te meer genaaid! Bewijzen daarvan werden nog niet op de gevoelige plaat vastgelegd wegens te weinig licht en het tegenstribbelen van de modellen (sterallures en zo, dat begint al). Maar dat komt nog.
Dat machinetje spint als een jong poesje en snijdt door stof als door boter, dat is puur genieten jong! Bij deze, dankjewel lieve schat, ik zie je ook graag x

1 opmerking:

  1. amai! Dat kan ik geloven dat je hier zo een lofzang over je lief afsteekt, na zo een kado!
    En met dat kleine naaimachientje voor mijn dochter: wel, mijn man zou dat gisteren van nederland mee brengen, maar zijn collega was nog in gesprek als hij vertrok, dus nu moet ik (en de dochter) nog wachten tot volgende week woensdag! (bleigh)

    BeantwoordenVerwijderen