maandag 12 november 2012

de blauwe teen

Het is even stil geweest, maar enkel virtueel dan, want hier thuis was het een bewogen week. Het lief was een weekje thuis (anders werkt hij in het buitenland) en werd meteen overladen met karweitjes. Niet dat ik dat zelf niet kan, maar het waren gewoon allemaal dingen die leuker zijn met twee. 
De dochter ging voor het eerst naar de peuterklas

en kreeg meteen ook een grote-meisjes-bed. Papa stak dus een bed in elkaar terwijl mama besliste dat ze dan meteen ook nieuwe kasten kregen op de kamer. Waarop papa dan ook maar wat kasten in elkaar stak. Gelukkig kreeg hij daarbij hulp van onze flinke zoon!


Er werden samen met mijn jongere zus ook al wat kerstversieringen in elkaar geflanst, daarover in een volgende post wat meer...

Zaterdag waren we hier te vinden...

De dochter was volledig gefascineerd door de sneeuw en de snowboarders en besliste dat zij deze wintervakantie dat ook ging doen... Ik hou mijn hart al vast! ;)



Zondag was er stoffenspektakel en huwelijksverjaardag (van de tante en nonkel) en daarnaast waren ook mijn ouders 36 jaar getrouwd!

Een drukke week dus met slechts een klein beetje naaimachien, maar ik haal snel mijn achterstand in, zodra de stoffenspektakelstofjes gewassen zijn... :)

Oh ja, en die blauwe teen, kreeg ik van een stuk bed dat op mijn teen terechtkwam. Pijnlijk! Even geen hakken meer nu... (en schoenen kopen op doktersvoorschrift! :))




Geen opmerkingen:

Een reactie posten